Aktuální nabídka zaměstnání


  • Pracovní pozice asistentka vedoucí organizace.

  • Přijmeme do pracovního poměru (zástup za mateřskou dovolenou) asistentku vedoucí organizace.

    Náplní práce je zejména:
    - vyřizování telefonátů, správa agendy korespondence, spisová, archivní a skartační činnost
    - organizace informací v rámci firmy
    - zajišťování a koordinace schůzek s klienty a obchodními partnery
    - příprava, organizace a pořízení zápisů z jednání

    Požadujeme:
    - středoškolské vzdělání s maturitou
    - znalost PC (MS Office - word, excel)
    - psaní všemi deseti, řidičský průkaz skupiny B
    - samostatnost, spolehlivost, serióznost, flexibilitu, příjemné vystupování
    - organizační schopnosti vítány

    Vhodné i pro absolventy.
    Nástup od 12/2018.

    Své písemné motivační nabídky s životopisy zasílejte Skopalové Kateřině, asistentce vedoucí organizace.